مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-27سياسي

برخورد قاطع با ترک فعل ها در حوزه تغییر کاربری اراضی ملی لنگرود


همچنان گزارش هایی مبنی بر تغییر کاربری، ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهری و تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی گزارش می شود.

- ایسنا/گیلان دادستان لنگرود گفت: همچنان گزارش هایی مبنی بر تغییر کاربری، ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهری و تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی گزارش می شود.

سید هاشم میرحسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهتمام دستگاه قضا در برخورد با ترک فعل ها در حوزه حفاظت از اراضی ملی، اظهار کرد: برای روسای ادارات متولی به اتمام سهل انگاری و ترک فعل منتهی به تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی باغی و زراعی در شهرستان لنگرود پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی افزود: با توجه به اخطارها، دستورات و پیگیری های به عمل آمده در حوزه حقوق عامه در شهرستان لنگرود، همچنان گزارش هایی مبنی بر تغییر کاربری، ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهری و تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی گزارش می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود، دلیل اصلی این تخلفات را عدم نظارت و پیگیری نهادهای مسئول قانونی دانست و عنوان کرد: با جدیت و قاطعیت روسای ارگان های قاصر به دلیل قصور در ایفای وظیفه قانونی و ترک فعل منتهی به تضییع اموال دولتی و عمومی و جلوگیری از اجرای دقیق قوانین و مقررات مملکتی به دادسرای مرکز استان معرفی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ترک فعل ها در حوزه تغییر کاربری اراضی ملی لنگرود

برخورد قاطع با ترک فعل ها در حوزه تغییر کاربری اراضی ملی لنگرود